چهارشنبه ۲۴ اسفند ۰۱

لوورهاي آلومينيومي چيست؟

اجراي بهترين نماهاي ساختماني

لوورهاي آلومينيومي چيست؟

۱۷۹ بازديد

لوور آلومينيومي در ساختمان هاي مسكوني، اداري، مدارس، ورزشگاه ها و در هر ساختماني كه در آن زيبايي و ايجاد فضايي آسوده با نور و دماي متعادل موردنياز است استفاده مي شود. اين لوورها امكان دادن آنادايز براي رنگ هاي نقره اي، طلايي، برنز و سياه را دارا هستند و در صورتي كه رنگ لاكي يا همان پودري به كار رود، مي توان در هر رنگ استانداردي توليد شوند. نورگيرهاي آلومينيومي زاويه دار هم تاثير تابش هاي خورشيدي را تا 80 درصد كم مي كنند و باعث كاهش مصرف انرژي تا حد 30 درصد مي گردند.

لوورهاي آلومينيومي يا نماي دوكي علاوه بر جلوگيري از برخورد مستقيم تابش نور خورشيد بر ساختمان، به مهندسين معمار اين امكان را فراهم مي آورد تا نماي زيبايي را طراحي كنند. لوورهاي آلومينيومي مجموعه جديدي از نورگيرها هستند كه در ابعاد مختلف توليد مي گردند و امكان آن را دارند تا به حالت هاي افقي و يا عمودي در ساختمان نصب شوند. 

نماي لوور چيست ، قيمت لوور آلومينيومي ، لوور دوكي ، انواع لوور ، لوور متحرك ، لوور چوبي ، لوور دوكي شكل ، لوور آلومينيومي متحرك

 

لوور دوكي – شيدر

اين مدل از لوورها مي توانند با استفاده از تيغه هايي با مقطع دوكي شكل نماهاي نازك و ظريف و خيلي چشمگير را پديد آورند كه نتيجه آن علاوه بر زيبايي نما، آفتاب گيرهاي بدردبخور و كارا هم است. قطر اين لوورها 100 ميلي متر تا 400 ميلي متر ساخته مي شود و لوورهاي آلومينيومي (ساخته شده از آلياژ 6063 آلومينيوم) تاثيرگذاري تابش هاي نور خورشيد را تا 80% كم مي كنند و باعث مي شوند مصرف انرژي تا 30% كاهش يابد.

لووو دوكي – شبدر از سه قسمت اصلي تشكيل شده كه با اتصال به سازه، مجموعه لوور را شكل مي دهد.

بخش اتصالي به سازه با نام خورشيدي كه شامل دندانه هايي است و تمامي مرحله هاي تعبيه لوورها را از زاويه صفر درجه با افزايش 5/22 درجه ماكزيمم تا 5/67 درجه ميسر مي نمايد.

نوك و منقاري كه به منزله نگهدارنده قسمت لووو استفاده مي شود با دندانه هاي نصب شده بر روي آن در قسمت انتهايي از يك طرف به خورشيدي و از طرفي ديگر به قسمت اصلي متصل مي شود. مقطع دوكي كه روي بخش نوكي قرار دارد، موجب پديد آمدن تمامي نماي ساختمان مي شود.

End cap  نوع ديگري از ديتايل نصب و تعبيه لوورهاي دوكي – شبدر است كه براي اتصال از چپ و راست در ساپورت هاي خاص و همچنين در بتن انتهايي لوور اجرا مي شود. (قطر mm100 تاmm400)

مدل ثابت

اين مدل از نمونه هاي پرمصرف شيدرهاي لووري است كه به دليل سادگي و اقتصادي بودن و همچنين به دليل تعبيه و نصب راحت امكان نصب بر روي نماهاي مختلف مثل نماي شيشه اي، ورق كامپوزيت و هر نماي ديگري را دارد.

مدل متحرك

اين مدل با كمك كنترل از راه دور و يا سوييچي به مشتري در كنترل نما كمك مي كند و همچنين با اتصال ها و قطعات ويژه اي كه به همراه دارد امكان هماهنگي با تكنولوژي هاي روز را داراست، همينطور مي توان آن را به صورت كاملا شخصي سازي شده در آورد. تعبيه لوورهاي دوكي هم به دو صورت ثابت و متحرك انجام مي شود.

 

لوور هاي مكعبي

لوورهاي مكعبي نيز در ابعاد مختلفي توليد مي شوند و ساختار كلي آنها از آلومينيوم است.

 

لوور هاي كامپوزيت

اين لوورها با كمك ورق كامپوزيت توليد مي شوند و جعبه اي شكل هستند و تمامي قابليت هاي نماي كامپوزيت را دارا مي باشند.

 

لوورهاي آلومينيومي شكننده نور خورشيد –سيستم هاي نورگير آلومينيومي

لوور آلومينيومي در ساختمان هاي مسكوني، اداري، مدارس، ورزشگاه ها و در هر ساختماني كه در آن زيبايي و ايجاد فضايي آسوده با نور و دماي متعادل موردنياز است استفاده مي شود. اين لوورها امكان دادن آنادايز براي رنگ هاي نقره اي، طلايي، برنز و سياه را دارا هستند و در صورتي كه رنگ لاكي يا همان پودري به كار رود، مي توان در هر رنگ استانداردي توليد شوند. نورگيرهاي آلومينيومي زاويه دار هم تاثير تابش هاي خورشيدي را تا 80 درصد كم مي كنند و باعث كاهش مصرف انرژي تا حد 30 درصد مي گردند.

اين نورگيرهاي آلومينيومي به خاطر استفاده از آلياژ 6.63 آلومينيوم بيشترين مقاومت را در برابر بادهاي بيش از 150 كيلومتر بر ساعت يعني در بحراني ترين حالت ممكن را دارا هستند و بعد از نصب نيازي به محافظت ويژه اي نيست. طراحي متنوع و جذاب بودن تيغه ها با ابعاد 100، 120، 150، 170، 200، 225، 400 ميلي متر مي تواند تركيبي جالب و چشم نواز را با متريال هاي مختلف ساختماني در نماي مدرن انواع ساختمان ها ايجاد كند.

شركت فني و مهندسي آريو نما ي پاسارگاد در سال 1377 فعاليت رسمي خود را آغاز نمود. اين مجموعه زير نظر مديران خبره و با بهره مندي از كارشناسان و متخصصين مجرب و خوش ذوق جوان در كنار مهندسين توانمند و با سابقه به عنوان مجموعه اي موفق و كار آمد در حوزه صنعت ساختمان، آماده است تا محيطي زيبا و انسان محور را براي هموطنان عزيز خلق نمايد. فعاليت هاي آريو نما در زمينه نماي ساختمان شامل نماي شيشه اي، نماي كرتين وال، نماي اسپايدر، نماي سراميك، نماي لوور، نماي كامپوزيت، نماي HPL، طراحي نماي ساختمان، مهندسي آريو نما در پروژه هاي اداري و تجاري و همچنين مسكوني و هتل هاي لوكس مي باشد. شركت آريو نماي پاسارگاد در ابتداي سال 1394 موفق به دريافت گواهينامه استاندارد ISO 9001:2008 از شركت توف نورد گرديد. استاندارد ISO 9001:2008 در رابطه با مديريت كيفيت در يك مجموعه پايه گذاري ميشود و نشان دهنده ميزان انطباق اين سيستم مديريتي با خواسته ها و نيازهاي مشتري است. سيستم مديريت كيفيت، به منظور كنترل و نيز بهبود سطح كيفيت محصولات و خدمات و بر اساس الزامات استاندارد ISO 9001:2008 پياده سازي ميشود. استاندارد سازي مجموعه فعاليت هاي درون سازماني و برون سازماني شركت، موجب افزايش بهره وري و رضايت مندي مشتريان هم در بخش مهندسي و هم بخش اجرا شده است. بيشترين تاثير پياده سازي سيستم استاندارد در شركت آريو نما در قسمت مهندسي و اجرا ميتوان مشاهده كرد. برنامه ريزي دقيق، كنترل زمان بندي پروژه ها و نظارت كيفي بر كليه مراحل نصب، مقوله اجرا را كه هم از ديد مشتريان و هم از ديد پيمانكاران يك معضل لاينحل تلقي ميگردد، براي شركت آريو نما به يك نقطه اقتدار تبديل كرده است. هدف اصلي ما جهت راه اندازي مجوعه اي توانا در زمينه اجراي نماي ساختمان و بخش طراحي و مهندسي نماي ساختمان اين بود كه حركتي رو به جلو جهت ارتقاي بخش مماري و زيبايي نماي شهري داشته باشيم. امروزه در سراسر دنيا معماران ديد متفاوتي نسبت به نماي ساختمان دارند و تمام سعي و تلاش شركت هاي معماري و طراحي نماي ساختمان اينست كه نماي متفاوت تري نسبت به ديگر ساختمان ها داشته باشند. با ما تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.